προβολές
συναντήσεις
και ειδικές εκδηλώσεις
 

για το σινεμά
τη τέχνη και την οικολογία

τον Ιούνιο 2006
στο
διεθνές φεστιβάλ της Ρόδου

 

 

 

 

 

 
 βραβεία | '08 | '07 | '06 | '05 | '04 | '03
 

Το Χρυσό Ελάφι, τα βραβεία του Ecofilms,
δόθηκαν το Σάββατο 24 Ιουνίου '06 στο
Κινηματογράφο ΡΟΔΟΝ
.

 

Ταινίες Μεγάλου Μήκους

Η κριτική επιτροπή για τις ταινίες Μεγάλου Μήκους, αποτελούμενη από τους Τάσο Μπουλμέτη, Manuel Poutte, Jan Rofekamp και Γιάννη Σακιώτη, απονέμει το Πρώτο Βραβείο εξ ημισείας στις ταινίες που ακολουθούν, για την πρωτοτυπία και τη σημασία της θεματολογίας τους καθώς και για τη μοναδική τους αφηγηματική προσέγγιση και κινηματογραφική αρτιότητα.

«Mana Beyond Belief – Μάνα Πέρα από την πίστη», των Aμερικανών σκηνοθετών Peter Friedman και Roger Manley, συνοδευόμενο από χρηματικό έπαθλο 3.000€,

και «Shutka Book of Records – Το βιβλίο των ρεκόρ της Σούτκα”, του Τσέχου Aleksandar Manic, και 3000€ επίσης.

Το Δεύτερο Βραβείο, και 3000€, κέρδισε η Ολλανδή Anna Maria Buccheti, για την ταινία της “Dreaming By numbers – Όνειρα και αριθμοί”, για τη μοναδική, ποιητική και χιουμοριστική απόδοση του μικρόκοσμου της καθημερινότητας σε μια μικρή γειτονιά στη Νάπολη της Ιταλίας.

 

Ταινίες Μεσαίου Μήκους

Στην κατηγορία των ταινιών Μεσαίου Μήκους, η κριτική επιτροπή, μέλη της οποίας ήταν οι Χρήστος Δουλκερίδης, Ηans Burgschmidt και Katarina Peters, έδωσε το Πρώτο Βραβείο και 5000€ στην Βελγίδα Jara Malevez, για την ταινία της «Lopukhovo – Λοπούκχοβο.

Το Δεύτερο Βραβείο, συνοδευμένο από 2500€ πήρε ο αυστριακός Arash, για την ταινία του «Exile Family Movie – Μια εξόριστη οικογένεια».    .

 

Ταινίες Μικρού Μήκους

Η κριτική επιτροπή για τις ταινίες Μικρού Μήκους, αποτελούμενη από τους Marco Gaudenzi, Bahij Hojeij και Γιάννη Λεοντάρη, απένειμε το Πρώτο Βραβείο και 3.000€ στην Πολωνή Malgorzata Skiba, για την ταινία της «Eco Dharma Oικο Ντάρμα», για τον πλούτο των πνευματικών, κοινωνικών, πολιτικών και περιβαλλοντικών προοπτικών που αφηγείται η ταινία.

Το Δεύτερο Βραβείο και 1500€ έλαβε ο Χιλιανός Ilan Stehberg για την ταινία “Sea wolves at the river market – Φώκιες στην αγορά του ποταμού», για την πρωτοτυπία της κινηματογραφικής γλώσσας και τη διακριτικότητα του οικολογικού της νοήματος.

Ειδική μνεία έλαβε η ταινία «My friend, Mr Bull – Ο φίλος μου, κύριος ταύρος», του Majed Neisi από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, για την επιλογή των χαρακτήρων της που παρουσιάζουν την καλύτερη ισορροπία μεταξύ ανθρώπου και του φυσικού του περιβάλλοντος.

 

 

Βραβείο Ramsar / MedWet

Στην κατηγορία των Ταινιών για τους Υδάτινους Πόρους και τους Υγρότοπους, η κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από τους Salvador Aguirre, Sergio Illuminato και Tony Long, έδωσε το Πρώτο Βραβείο, που συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 3.500€ στην ταινία «Rain is falling – Πέφτει βροχή», τoυ Holger Ernst, επειδή μίλησε στην παγκόσμια γλώσσα των εικόνων και των συναισθημάτων μιας αξιομνημόνευτης ομορφιάς.

Ειδική μνεία απονέμεται στις ταινίες «Cyanide Blues – Μπλε του Υδροκυανίου», του Σουηδού Zoltan Torok, και «Freshwater lands – Εδάφη του γλυκού νερού» της σκηνοθέτριας Ana Cristina Henriquez από τη Βενεζουέλα.

 

Βραβείο Κοινού

Η Κινηματογραφική Λέσχη Ρόδου «Θέαση» απονέμει δύο ισότιμα Βραβεία Κοινού, στις ταινίες:

«Rain is falling – Πέφτει βροχή», του Γερμανού σκηνοθέτη Holger Ernst

«Αt the right time – Την κατάλληλη στιγμή» του Ιταλού σκηνοθέτη Luca Gasparini

 

 

Βραβείο Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου

Το Βραβείο του ΕΚΚ, που συνοδεύεται από 1500€, για την καλύτερη Ελληνική Ταινία, κέρδισε η Κατερίνα Πατρώνη, για την ταινία της Ο Πίνακας, για την καταγραφή, με ιδιαίτερο προσωπικό ύφος και άρτια χρήση της κινηματογραφικής γλώσσας, της ερωτικής σχέσης με το φυσικό περιβάλλον ενός ζωγράφου που αντλεί πρώτες ύλες από τη φύση, και αναμετράται με όλα τα στοιχεία της με στόχο όχι το κέρδος αλλά τη μετουσίωσή τους σε υλικά καλλιτεχνικής έκφρασης.

Η κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από τους Κώστα Ιβάν Γεωργιάδη, Γιάννη Λεοντάρη και Δημήτρη Παπακωνσταντή, απένειμε δύο ειδικές μνείες:

στην ταινία «Κουρσάλ» του Νίκου Θεοδοσίου, για το γοητευτικό και τολμηρό λοξοδρόμημα της έρευνας, η οποία ενώ ξεκίνησε αναζητώντας τα ίχνη ενός πλωτού κινηματογράφου, τελικά αποκαλύπτει οδυνηρές πτυχές της ιστορίας της Θεσσαλονίκης.

και στην Διονυσία Κοπανά, για την ταινία της «Κηφισός, πρόσκαιρη νάρκη», για την αποκαλυπτική καταγραφή ενός εγκλήματος, της μετατροπής ενός ποταμού σε λεωφόρο.

 

<%Loop%>
 
σχεδιασμός n.n.

ecofilms.gr©2004